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  1. #51
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    Aff parece a engine do jogo Chrome
    pra qm jogou vai perceber mta semelhança
    ragdol animal nesse jogo
    cenários grandes
    bons gráficos
    mto parecido

  2. # Publicidade
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  3. #52
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    Originalmente enviada por AtOm|C [sNAKe!]
    Aff parece a engine do jogo Chrome
    pra qm jogou vai perceber mta semelhança
    ragdol animal nesse jogo
    cenários grandes
    bons gráficos
    mto parecido
    affe! nao achei nao! esse jogo tem graficos MUITO superiores, (tem que jogar para apreciar mesmo) e a dinamica do jogo e bem melhor. Eu curti o Chrome, mas esse joguinho vai ser bem BEM melhor!

  4. #53
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    heh! so pra avisar que vi no preys-world.com que sairam alguns mods pro demo do far cry!

    Only 2 days after the demo release, the first modification is released.
    Our user Borsti posted a little mod in our forums it contains a new extra hard difficulty and a 'godmode' made for all players who had trouble with the clever AI.
    AKA Modo mais dificil: http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?release_id=43

    Our team member Sascha detected a new mod on the german fansite FarCryPortal.de. It adds news water effects and fixes some bugs with ATI cards.
    novos efeitos de agua e bugues para placas ATI:
    http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?release_id=44
    fotos antes e depois:


    tinha tb um mod pra adicionar um "hangglider" (esqueco o nome em portugues: pentaalgo? ) no demo, mas parece que retiraram...


    alguns videos do jogo full aqui:
    http://media.pc.ign.com/media/482/48...html?fromint=1

  5. #54
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    esse jogo eh muito foda !!!!

  6. #55
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    realmente

    hj eu fiz direitinho até o fim e tal pra conhecer tudo, depois comecei a jogar zuando heauh mt rlz.. roubei a lancha dos caras (bem no inicio) e metranquei eles com a metranca da lancha haeuh mt rlz

  7. #56
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    Vixi ta passando da hora de eu troca de VGA
    E ta loco um demo desse tamanho imagina o jogo full

  8. #57
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    Como que faz pro personagem corre mais rápido? Só tem essa velocidade ae?

  9. #58
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    Originalmente enviada por _Nand0_
    Como que faz pro personagem corre mais rápido? Só tem essa velocidade ae?
    Letra "Z" em conjunto com "W">

  10. #59
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    mais mods!

    Baixe este para poder explorar toda a ilha! woohoo! Mais tarde testo esse, pq agora vou sair!

    With this mod for the singleplayer-demo, you can get on the whole island. Instead you start with the slow zodiac, you'll start with a gun boat. This mod is very funny, so download it!

    You can find the Installation-Help and the download mirror on our download-section.
    http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?release_id=46

  11. #60
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    Aki pra rodar blz, deixei tudo no medio e AMBIENTE e AGUA na VERY HIGH, ai rodou blz... só que quando saio do jogo o micro quase trava de LOAD... preciso de mais 512MB de RAm...

  12. #61
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    Posso botar o que quiser aqui? (frase de duplo sentido...)
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    Originalmente enviada por Tilt
    Aki pra rodar blz, deixei tudo no medio e AMBIENTE e AGUA na VERY HIGH, ai rodou blz... só que quando saio do jogo o micro quase trava de LOAD... preciso de mais 512MB de RAm...
    Se um pC como o teu faz isso imagino o meu... um xp1700+, 512ram 266, e uma gf4mx440 128bits... nussa, vai dar pau na hora, sem chance...

  13. #62
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    Aqui alem de rodar em SLOW MOTION ...as texturas ficaram todas zuadas...testei em high e medium...qual será o problema? catalyst 4.1 9600 pro...

  14. #63
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    só pra avisar, já saiu o demo multiplayer(300 Mb)!
    lá no www.suprnova.org tem o torrent pra baixar.

  15. #64
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    Originalmente enviada por clayton.r
    só pra avisar, já saiu o demo multiplayer(300 Mb)!
    lá no www.suprnova.org tem o torrent pra baixar.
    malandro hein?

    Esse demo so funciona em LAN ou pra quem era beta tester official

  16. #65
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    Originalmente enviada por [email protected]
    malandro hein?

    Esse demo so funciona em LAN ou pra quem era beta tester official
    Não sei, na verdade ainda não achei nenhuma notícia sobre esse demo, apenas achei o arquivo de download.

    Já baixei 10% pelo bittorent.

  17. #66
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    quando completar se funfar posta uhauahau
    abracos

  18. #67
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    *** INTRODUCTION ***
    Welcome to Far Cry™ Multiplayer (MP) beta.

    Far Cry Multiplayer brings together the Far Cry universe of tropical beaches, jungle islands, and lush paradise environments with a new focus on tactical teamwork and strategic long-range gameplay.

    The game offers 3 modes of play.

    - FFA - "Free For ALL"
    FFA mode encompasses traditional deathmatch mode that most players are familiar with. Players fight each other in an "all against all" game set in lush tropical environments. Weapons are scattered throughout the maps and the highest score wins. Players do not start with armor, but can pick it up to get an advantage over other players.

    - TDM - "Team DeathMatch"
    Team Deathmatch, as its name implies, is team based deathmatch. As with FFA, players attempt to get the most kills but the game is split into two teams, red and blue. Both FFA and TDM modes contain binocular pickups that allow the user to tag and track players when using them, however you cannot shoot during this time.

    - ASSAULT - "Objective Assault"
    Assault mode is a tactical team based game in which two teams, attackers and defenders, fight to capture or defend a series of objective points in the level. Assault is the only class based mode in the game that uses specific skills of the classes to help either team complete their objectives. Attacking players must infiltrate the objective base and capture the flag. If all capture points are taken in this time, the attackers win. If the defenders hold the attackers back until the timer runs out, they are the winners.

    Each capture point can be reinforced with defensive structures buildable by the support class.

    In assault there are 3 classes to choose from:

    - Grunt
    The grunt class has the most powerful weapons and the largest amount of armor. Although slower moving than other classes, the grunt can generally last longer in firefights and has a close to medium range in combat. The grunt has a selection of weapons including the OICW, AG36, M249 SAW, P90 and Shotgun.

    - Support
    The support class provides help to other classes and the ability to build friendly defensive structures and destroy enemy defensives. He is equipped with a number of powerful explosives (detpacks) used to destroy defenses, a wrench to construct new or repair defences in friendly bases. He also carries medpacks that can be dropped to heal himself or other units. The support class has the option to replace medpacks with a silenced MP5 and carries an M4 assault rifle. The support class is the fastest moving of all the classes.

    - Sniper (long range class)
    Ideally suited for long range combat, the sniper class can carry either the AW50 sniper rifle, or the Rocket Launcher. The sniper has very little armor due to his far proximity from enemies but has very powerful weapons that can take an enemy down in 1 or 2 hits.


    *** MAPS AVAILABLE ***
    There will be 3 maps available for MP Beta.

    - mp_radio [FFA/TDM]
    A small radio outpost on one of the outlying islands hosts this deathmatch game. Ideally suited for 6-12 players, radio is a compact and fast paced level designed for smaller games.

    - mp_monkeybay [FFA/TDM]
    This map has a large stone monkey. It is called monkeybay. The monkey is big.
    Monkeybay is ideally suited for 12-16 players due to its large size. The level contains a number of boats to traverse the island waters and commands large view distances - ideal for snipers.

    - mp_airstrip [ASSAULT]
    Airstrip, as the name implies, contains an airstrip set deep in the jungle. Attackers must capture the radio tower, airstrip and helicopter pad within the time to win the game. Battle scars from this heavily disputed area are all around. Best suited for 12-16 players.


    *** REQUIREMENTS ***
    You must meet these requirements to ensure a reasonable gaming experience for MP Beta.

    - Recommended specs:
    o P4 1.7 Ghz
    o 512 MB RAM
    o GeForce 4 / Radeon 9x00 Pro series based cards or higher (no GeForce 4 MX support)
    o 500 MB of free hard disk space (+ Windows swap file space)
    o Windows 2000/XP support only

    Note: the final hardware, software and operating system requirements may differ when Far Cry ships.

    - Driver requirements:
    o DirectX 9.0b must be installed
    o Nvidia based cards must have: ForceWare drivers 53.03
    o ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

    - LAN/Internet requirements:
    o 384 Kbps downstream / 64 Kbps upstream for playing as a client
    o 1 Mbps downstream / 1 Mbps upstream for hosting a game for 16 players


    *** ASSUMPTIONS ***
    - All players should have an Ubi.com account already created.
    - All players should receive a CD-Key to participate in this beta.
    - Do not run any background applications while running Far Cry. This game is very CPU intensive, and any background application will degrade your game experience; e.g. Anti-Virus, Instant Messaging Clients, File Sharing programs, etc.

  19. #68
    Membro Avatar de Clay Marzo
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    cara isso nao quer dizer nada, um .nfo até eu posso fazer , vc conseguiu entrar no jogo e jogar online ou nao?

  20. #69
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    Originalmente enviada por System
    cara isso nao quer dizer nada, um .nfo até eu posso fazer , vc conseguiu entrar no jogo e jogar online ou nao?
    93.55% completados, faltam 55 minutos. Tá meio lento porque tem apenas 1 pessoa que tá com 100%baixado(seed), mas daqui a pouco eu começo a jogar e posto mais informações.

  21. #70
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    isso saiu antes do demo SP, não funciona online so em LAN

  22. #71
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    ae, acabei de jogar a versão multiplayer!!!!
    dá de jogar pela net sim!!! joguei na net porém só existiam servidores estrangeiros e eu jogava com média de 250 de ping, tinha um servidor que eu tinha 150 de ping, porém o servidor tinha senha.

    Resumindo, MUITO PODRE!!!!! PODRE, PODRE, PODRE.

    Acho que o ping de 250 ajudou nisso, porque a jogabilidade ficou péssima, muito podre, totalmente irreal. Os adversários se movimentavam rápidos demais, era quase impossivel acertar os caras(mesmo assim eu matei um monte), sem contar que com o ping que eu tava, eu clicava pra atirar e a arma só disparava 1 segundo depois.

    tá certo que esse demo multiplayer é uma versão beta, mas se a primeira impressão é a que fica, o multiplayer desse jogo vai ser muito ruim.

    Espero jogar logo esse jogo com um ping melhor e ver o quanto a jogabilidade desse jogo irá melhorar, tomara que melhore bastante!!!

  23. #72
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    Originalmente enviada por clayton.r
    ae, acabei de jogar a versão multiplayer!!!!
    dEde jogar pela net sim!!! joguei na net porém sEexistiam servidores estrangeiros e eu jogava com média de 250 de ping, tinha um servidor que eu tinha 150 de ping, porém o servidor tinha senha.

    Resumindo, MUITO PODRE!!!!! PODRE, PODRE, PODRE.

    Acho que o ping de 250 ajudou nisso, porque a jogabilidade ficou péssima, muito podre, totalmente irreal. Os adversários se movimentavam rápidos demais, era quase impossivel acertar os caras(mesmo assim eu matei um monte), sem contar que com o ping que eu tava, eu clicava pra atirar e a arma sEdisparava 1 segundo depois.

    tEcerto que esse demo multiplayer Euma versão beta, mas se a primeira impressão Ea que fica, o multiplayer desse jogo vai ser muito ruim.

    Espero jogar logo esse jogo com um ping melhor e ver o quanto a jogabilidade desse jogo irEmelhorar, tomara que melhore bastante!!!
    bom, parece que a sua opiniao foi adversamente afetada pelo ping, (sem querer ofender logico! )

    Em outro forum tem varios comentarios relacionados ao beta MP (por testers oficiais). Desculpem estar em ingles, mas nao tenho tempo pra traduzir agora:
    Well I've had a couple of games of Assualt on the Airport map and it's very nice indeed. Whilst obviously a beta and multiplayer (so it lacks a lot of the features like the physics (though there are ragdolls)) it gives a good feel for what the game should be like. Weapons seem reasonably well balanced though the rocket launcher is a bit powerful. Graphically lovely, the map is huge with a few different routes to each objective. Engineers can fortify the capturable points with walls, gun placements, towers etc. Overall I'm impressed and I can't wait for the single player.

    Runs perfectly smoothly with High settings on my Athlon 1800XP, 512MB, GF4Ti4400, WinXP 512k ADSL.
    I'm actually pleasantly surprised. It doesn't bring anything new to the multiplayer arena and the maps provided are standard DM or objective-based two-team affairs but what it does, it does with pleasing competence.

    Of note, the jeep handles superbly, that is, better than vehicles in any other FPS I've ever played (not so floaty/bouncy to drive). I was even having some fun doing J-turns in it for a few minutes at one point.

    The sounds, especially the weapons, are really meaty-sounding and as such, are great. Cool muzzle-flash too.

    Graphics are great - not stunning, but certainly amongst the best you'll see at the moment - a nice graphical stop-gap until HL2/Doom 3, if you like.

    The map I was playing was airstrip. Large size, a murky pool/lake in the middle, through which you can sneak upon enemies from behind as they approach your base - unless they're taking the same route of course. There needs to be some more differentiation between headshots and elsewhere-shots but I think things like that are the point of the beta's purpose, so no worries. Also, people can generally take a surprising shitload of bullet-lead before they fall compared to other MP games so maybe that could do with addressing. The other map I gave some time was monkeybay, the nicer-looking of the two given.
    resumindo mais tarde:
    Anyway, good game, not-memorable, nice graphics, beefy weapons, nice-handling jeep, hopefully the SP will be more exciting
    Se vc curte MP de forma geral tem o q gostar, mas afinal de contas e um jogo com alvo no SP e nao MP, e esse e excelente!

  24. #73
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    Nussa, coloquei o patch pro REFLEXO DE AGUA das ATI e ficou muito bom, agora reflete tudo na água, o grafico que era bom ficou ainda melhor. QUem tem RADEON esse PATCH é orbigatorio, ontem resolvi mudar os esquemas, em vez de jogar 1024 com tudo no MEDIO coloquei 800x600 com tudo no VERY HIGH ficou muito bom.

  25. #74
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    http://forums.ubi.com/messages/messa...neral&id=zyzab

    esse patch e mais legal

    adciona o reflexo e ainda vc começa o jogo em uma asadelta e troca o jipe do mapa por um humvee

  26. #75
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    Eu não gostei do jogo, os grafico nao tem nada de mais...A AI é boa mas o jogo é o mesmo FPS de sempre que conheçemos...

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