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  1. #26
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    O Soldner peca num detalhe: As texturas são muito "desenhadas".
    Não achei o jogo ruim, mas graficamente podia ser muito melhor.
    As texturas são muito desenhadas, foge do esquema fotorealístico, a grama é verde berrante, as cores são chapadas, as texturas são pobres.
    O jogo dói o olho! o visual é feio, berrante, não pode ser comparado nem com jogos mais antigos.
    Falta mesmo é um sombreamento, com sombras melhores, o jogo podia ganhar um aspecto melhor.
    Mas vamos ver, quem sabe sai um patch?

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  3. #27
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    Hoje, eles anunciam o que vai mudar no proximo patch.

  4. #28
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    achei o jogo muito pesado...

    com 256MB, meu PC pediu água...

    tava afim de jogar, mas além dos constantes acessos à memória virtual, não pude jogar com o serial que me foi "fornecido"...

  5. #29
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    Eu tava mow animado com esse jogo, mais ai eu vi o forum oficial, só os gringos reclamando q o jogo é um Beta e talz, mas ateh sair no Brasil ja vão existir uns patchs p/ corrigir os bugs (espero q aconteça)
    Tem uma pá de gringo falando q o jogo é pesado p/ os graficos e talz, e falando dos crashs q ocorrem quando tentam conectar aos servers e coisas do tipo.
    Eu curti o demo Beta, agora to na espera p/ ver como vai ficar a coisa.

  6. #30
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    Aqui tá o changelist do proximo patch da versão retail europeia.
    O patch para o demo e a versão americana devem ganhar a mesma coisa:

    General:
    - improved network performance for vehicles
    - single player: fixed error in political system, which spawned only us units as enemies
    - adjusted the 3rd person camera for all vehicles
    - loading times have been decreased
    - mapload time when joining a server decreased, ie. disconnect wait time reduced
    - fixed the client and server crash
    - anti cheat "WACHE v2" has been activated, Wache stands for Wings Anti CHEat Protection
    - added selectable actions on detecting user with modified data (mod or cheats)
    - no accounting for players with modified data (TKs, money, points etc.)
    - fixed incorrect lighting on soldier-models if NightVision is activated

    Gameplay:
    - added different color-formatting to killmessages
    - no money bonus after healing yourself with the medi-kit
    - fixed terminal in 'Finding Lenin' map, both teams are now able to buy Tanks
    - messages sent by the server are now localized depending on client's language
    - fixed list-selection in vote-menu
    - disabled text colorization abuse
    - WACHE v2 activated:
    * detection of players with modified weapons, vehicles or soldiers
    * various server-controlled actions on cheat-detection via web-interface

    Vehicle/Jets/Helicopter:
    - increased maximum possible flight height
    - changed 3rd person camera for jets
    - HUD extensions for jets and helis are hidden in 3rd person mode
    - fixed glitches in cannon camera for some helis/jets
    - extended HUD functionality for jets/helis
    - fixed impact on terrain for vehicle and damage calculation
    - improved physics calculation, new driving-physics implementation for all vehicles
    - physical properties for vehicles adjusted to new system
    - colliding jets/helis will now be both destroyed

    CommanderMode/PlayerMap:
    - known commander mode crash fixed
    - added toggle for fullscreen/windowed playermap
    - fixed icon display for user sitting in a vehicle
    - fixed a server-crash during activated CommanderMode
    - you can now chat in Commander Mode
    - Bots can use vehicle-weapons properly
    - fixed display of request-icons outside the visible map-area
    - changed color and description of exit-button in team-equip menu
    - added player map option for the commander, press 'k' to open normal player map, 'm' for commander-mode
    - new player-icons for map
    - Commander is able to store team member selections on keys
    - Playermap can optionally show playernames of your own team now
    - Commander is able to store his satellite view positions on keys
    - Your position on the playermap has now an arrow with your view direction

    Soldier:
    - new animations for idle-animations for different weapons
    - rotation mismatch fixed after wall-climbing
    - after leaving a vehicle, the look direction of the player won't flip randomly
    - fixed multiple collision issues with soldier (hang-sliding in free-fall animation etc.)
    - reduced animation effects on camera in 1st person view


    Weapons:
    - reduced sound-volume and distance of distant rifle effects
    - fixed a 'no-particle-effects' bug if you fired weapons on a close target
    - several sound fx adjustments as volume and distance settings

    Misc:
    - task-switch fix during loading screen
    - mouse sensitivity settings has been adjusted/increased
    - added 'Restore Defaults' to controller settings
    - added 'Air Brake' to flight-controller
    - replaced 'Alternate Fire' with 'Look' in flight-controller menu
    - font-size of console text can be set in user.ini (Console.FOnt.Size = x)
    - teamscreen play-buttons are now disabled until server responded to prevent multiple re-spawns
    - added '/tell' command to send a private chat message to a player, these are displayed in green, /clantell is under consideration too
    - player name is now limited to 24 characters to prevent abuse in LAN games
    - optimized connection procedure, netcode improvements
    - improved packet-loss handling and reduced bandwith consumption
    - Multiplayer mode Hostage Rescue was changed to better manage players who kill hostages
    - we removed blue and red as colors for names so people dont mix them up with teams

  7. #31
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    baxei o jogo e axei uma bosta

  8. #32
    Membro Avatar de LostOne
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    Originalmente enviada por silverf0x
    baxei o jogo e axei uma bosta
    Eu tbm.

    Parece que nao terminaram ainda... tudo mal acabado.

  9. #33
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    Originalmente enviada por LostOne
    Eu tbm.

    Parece que nao terminaram ainda... tudo mal acabado.
    Mas não acabaram mesmo, o infelizes lançaram um jogo beta!

    Estou gostando muito do multi dele, melhorou muito com a versão 1.1. Estou jogando nos servers oficiais.

  10. #34
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    Sei lá, a proposta do jogo é interessante... mas achei (conforme meu gosto pessoal) ruim de jogabilidade, e controles/gráficos/sons muito "cartoon", até mais que BF1942 que na minha opinião é cartoon pra caralho não adianta, sou viciado em OFP mesmo

    Tomara que saia algum mod de realismo, aí sim a coisa vai ficar legal

    Mas calma aí, não me xinguem, é só minha opinião, cada um tem a sua!

  11. #35
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    simples, o jogo tá um ** ainda, atirar com o tanque de "desintegrar a casa" é foda...
    a proposta é até boa, idéia legal, mas tem que melhorar muito a jogabilidade, os gráficos, a física, tem que melhorar a porra toda.

    Battlefield Vietnam comanda!!! MMMUUUMMMMBBBBBáááááááá

  12. #36
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    Originalmente enviada por ReiBoson
    simples, o jogo tá um ** ainda, atirar com o tanque de "desintegrar a casa" é foda...
    a proposta é até boa, idéia legal, mas tem que melhorar muito a jogabilidade, os gráficos, a física, tem que melhorar a porra toda.

    Battlefield Vietnam comanda!!! MMMUUUMMMMBBBBBáááááááá
    Ce axa q um tiro de tanke nao desintegra uma casa pekena? hehehe

    Ainda nao peguei o jogo, mas pelo beta q eh bem bugado eu ja gostei....claro q nao ta perfeito, mas acredito q vai melhorar mto.

  13. #37
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    Originalmente enviada por V-getal
    Ce axa q um tiro de tanke nao desintegra uma casa pekena? hehehe

    Ainda nao peguei o jogo, mas pelo beta q eh bem bugado eu ja gostei....claro q nao ta perfeito, mas acredito q vai melhorar mto.
    Realmente, estava jogando o jogo novo de RTS da segunda guerra aqui e é bem real e os tanques mandam casas médias de 2 andares para o espaço em um tiro.

    O cara esta acostumado a jogar BF aonde vc da um tiro com 6 canhões de um navio e não move uma palha das contruções e vem aqui criticar. Se tivesse esse navio no soldner, metade do mapa ia para o espaço.

  14. #38
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    Originalmente enviada por Falcon_br
    Se tivesse esse navio no soldner, metade do mapa ia para o espaço. [/B]

    AUHauhUAHUAHuaHAU

  15. #39
    Suspenso
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    Quando eu falo que desintegra a casa é, um tiro e a casa simplesmente some, ela não desmorona e fica uns destroços e tal, acho que isso ficou bem claro... quem não entendeu, tem problemas mentais.

    BF não detona o cenário (com excessão da torre do aeroporto) o que eu acho até válido, só o fumação que levanta já é massa, não precisa de mais nada.

    vazei.

  16. #40
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    Originalmente enviada por ReiBoson
    Quando eu falo que desintegra a casa é, um tiro e a casa simplesmente some, ela não desmorona e fica uns destroços e tal, acho que isso ficou bem claro... quem não entendeu, tem problemas mentais.

    BF não detona o cenário (com excessão da torre do aeroporto) o que eu acho até válido, só o fumação que levanta já é massa, não precisa de mais nada.

    vazei.
    Estranho, no seu computador não aparece a animação de explosão?

    Sei que é meio feio, mas no jogo aonde vc acerta é coberto com uma explosão e quando ela dissipa vc vê a parada demolida.

    Nada de vc atirar e a casa simplesmente desaparecer.

  17. #41
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    Saiu o patch para o jogo, demorou um pouco mas ja consertaram os bugs "criticos":

    Saiu patch novo ontem, nem testei ele ainda:
    http://soldner.jowood.com/?RubrikIde...&lang=en#10130

    São 20 megas e aqui esta tudo que mudou:

    General:
    - improved network performance for vehicles
    - single player: fixed error in political system, which spawned only us units as enemies
    - adjusted the 3rd person camera for all vehicles
    - loading times have been decreased
    - redesign of the player list/score table
    - mapload time when joining a server decreased, ie. disconnect wait time reduced
    - fixed the client and server crash
    - anti cheat "WACHE v2" has been activated, Wache stands for Wings Anti Cheat
    - added selectable actions on detecting user with modified data (mod or cheats)
    - no accounting for players with modified data (TKs, money, points etc.)
    - fixed incorrect lighting on soldier-models if NightVision is activated

    Gameplay:
    - WACHE v2 activated:
    * detection of players with modified weapons, vehicles or soldiers
    * various server-controlled actions on cheat-detection via web-interface
    - added different color-formatting to killmessages
    - no money bonus after healing yourself with the medi-kit
    - fixed terminal in 'Finding Lenin' map, both teams are now able to buy Tanks
    - messages sent by the server are now localized depending on client's language
    - fixed list-selection in vote-menu
    - disabled text colorization abuse
    - C4 Bombing Kit price increased and vanishing time decreased to 5 minutes
    - Time Limit of all game modes have been set to a default value

    Vehicle/Jets/Helicopter:
    - increased maximum possible flight height
    - changed 3rd person camera for jets
    - HUD extensions for jets and helis are hidden in 3rd person mode
    - fixed glitches in cannon camera for some helis/jets
    - extended HUD functionality for jets/helis
    - fixed impact on terrain for vehicle and damage calculation
    - improved physics calculation, new driving-physics implementation for all vehicles
    - physical properties for vehicles adjusted to new system
    - colliding jets/helis will now be both destroyed

    CommanderMode/PlayerMap:
    - known commander mode crash fixed
    - added toggle for fullscreen/windowed playermap
    - fixed icon display for user sitting in a vehicle
    - fixed a server-crash during activated CommanderMode
    - you can now chat in Commander Mode
    - Bots can use vehicle-weapons properly
    - fixed display of request-icons outside the visible map-area
    - changed color and description of exit-button in team-equip menu
    - added player map option for the commander, press 'k' to open normal player map, 'm' for commander-mode
    - new player-icons for map
    - Commander is able to store team member selections on keys
    - Player Map: Player Names can now be shown optionally
    - Commander is able to store his satellite view positions on keys
    - Your position on the playermap has now an arrow with your view direction
    - Commander: Added User Interface for teamcash requests

    Soldier:
    - new animations for idle-animations for different weapons
    - rotation mismatch fixed after wall-climbing
    - after leaving a vehicle, the look direction of the player won't flip randomly
    - fixed multiple collision issues with soldier (hang-sliding in free-fall animation etc.)
    - reduced animation effects on camera in 1st person view


    Weapons:
    - reduced sound-volume and distance of distant rifle effects
    - fixed a 'no-particle-effects' bug if you fired weapons on a close target
    - several sound fx adjustments as volume and distance settings

    Misc:
    - task-switch fix during loading screen
    - mouse sensitivity settings has been adjusted/increased
    - added 'Restore Defaults' to controller settings
    - added 'Air Brake' to flight-controller
    - replaced 'Alternate Fire' with 'Look' in flight-controller menu
    - System Messages are now being displayed in yellow
    - font-size of console text can be set in user.ini (Console.FOnt.Size = x)
    - teamscreen play-buttons are now disabled until server responded to prevent multiple re-spawns
    - added '/tell' command to send a private chat message to a player, these are displayed in green, /clantell is under consideration too
    - player name is now limited to 24 characters to prevent abuse in LAN games
    - optimized connection procedure, netcode improvements
    - improved packet-loss handling and reduced bandwith consumption
    - Multiplayer mode Hostage Rescue was changed to better manage players who kill hostages
    - we removed blue and red as colors for names so people dont mix them up with teams


    Não mudou apenas isso que eu sei que tem armas novas (uma pistola e um sniper), um tanque novo, e varios bugs corrigidos. Logo que eu puder eu instalo esse patch aqui.

    PS: Vou postar esse post duas vezes pq tem gente que não entra nos dois tópicos.

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