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  1. #26
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    Vo dar um up no topic ae e aproveita pra perguntar
    qual eh o endereco do server?

  2. # Publicidade
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  3. #27
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    Originalmente enviada por Urashima
    Vo dar um up no topic ae e aproveita pra perguntar
    qual eh o endereco do server?
    O endereço é:

    200.226.136.138:27967

    De nada ...


    PS: Aproveito para dar um UP pro Dark ...

  4. #28
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    valeu

  5. #29
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    Originalmente enviada por [[PhiLipE]]
    Cara, desiste, espera uns meses para receber resposta dos Administradores......

    Forum DA HARDMOB somos esquecidos pelos ADMIN.....


    não é igual ao do concorrente de onde que muito de vcs vieram do forum de Aq2...

  6. #30
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    qual é o ip do server de reac. da hardmob ???

    falow

  7. #31
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    Originalmente enviada por fataL_
    qual é o ip do server de reac. da hardmob ???

    falow
    Tem ai em cima num desses posts ...

    Mas ae vai ele novamente!

    200.226.136.138:27967


    UP PRO DARK !!!!!

  8. #32
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    upppppppppppppppppppppp

  9. #33
    Membro Avatar de KiLL
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    Originalmente enviada por DarK
    upppppppppppppppppppppp
    up pra vc

  10. #34
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    ah meu... desistí... se tivesse admin aki eu ia pedir pra fechar o topico... + como não tem deixa ele ir pro fundo...

    to vendo com a brturbo prá testar a config e colocar o servidor no ar logo e com um op... ter servidor é bom, + sem config certa e sem op fica fogo...

  11. #35
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    eu nao entendo vcs mano...essas mudancas eu ja' fiz a um tempo ja'
    unica coisa q tem de diferente sao alguns comandos basicos q nao interferem no jogo e mesmo assim, nego reclama.
    tou comecando a achar q criei o server p/ um ou dois negos. pq sempre e' assim.. nego pede pede pede, qdo coloco, no comeco e' maior felicidade e lotam o server.. tou vendo o server q nao ta sendo frequentado a um tempo ja' sendo que fiz essas mudancas q tu pediu dark. se continuar assim o server vai down q nem o q3f.



    []s

  12. #36
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    ae pq tem pouca gente jogando:


    Beta 2.1 vai ser lançado dia 19 vai chegar com uns bug-fixes:

    * Valley of Ashes by Hexydes and possibly 2 other maps.
    * Fixed the FOV bug when selecting SSG at spawn
    * Kickback from weapons adjusted
    * Rotation bug that appeared when more than 10 maps where in rotation fixed.
    * LaserSight bug is fixed.
    * Fixed the base voting system.
    * Fixed the respawning of dead players weapons and items in TP
    * Fixed to allow > 16 breakables
    * Recoded the AI for changing weapon modes. Bots can now zoom in/out with the SSG.
    * Made it possible to add random bots when starting a game from the UI
    * Items can now be dropped during bandaging
    * Redid the visuals on callvote and callteamvote.
    * M4 muzzleflash 25% smaller.
    * Added callvote cyclemap. It replaces callvote nextmap
    * Callvote map [mapname] new verifies the map exists before calling the vote.
    * Tweaked leg damage.
    * Smooth M4 rise.
    * TNG TP spawn system has been integrated
    * Scoreboard no longer shows who's dead and who's not while you are alive.
    * Added the 'lens' sound when using "unzoom" for SSG
    * Fixed issues with cg_drawCrosshair 0, for SSG Scope and teammates Names
    * Added $P for last damaged player.
    * Fixed a model bug for team 2.
    * changed g_RQ3_printOwnObits to g_RQ3_showOwnKills and made it control what $K does.
    * Spectators can now use say_team to communicate among each others, DM and TP.
    * Health functionality for movers should be complete now.
    * Rezooming after quick reloading is much faster.
    * Visible laser in fog for all players but you.
    * Bots don't look for a team leader in TP.
    * Enabled the 6th custom crosshair in the UI.
    * Added callvote map and ref map features.
    * Fixed the UI team count cvars when someone disconnects.
    * Fixed the bandagebug.
    * Added a feature to overlay normal crosshairs over the SSG crosshair.
    * Fixed shots fired stats for non TP modes.
    * Fixed the logging of Clients IP's when they connect.
    * Personal score grouped with team score on hud.
    * Scoreboard shows individual and team head models.
    * Spectators can now use say_team with [SPECTATOR] on their messages
    * Added the dmflag spawn farthest.
    * The scores in the upper-right corner update instantly.
    * Gunshots now go through teammates.
    * Pressures are killed on LCA
    * Matchmode ping determination added to scoreboard
    * Player total and sub total added to the scoreboard
    * Bug with pistol clips for akimbo/pistol in TP fixed.
    * Drop weapon for akimbos now behaves like in AQ
    * No using the kill command during LCA
    * Subs are no longer ignored during TP spawns. Now they are forced into following live players.
    * Dead players could talk to the living during the time before they respawned as spectators.
    * Spectators in in-eyes mode now witness the death of the player they follow before moving on
    * HC now feels like AQ2. Basicaly in aq2, one shotgun shot had it's yaw changed -5 units from the direction the player was looking, and the other one had it's yaw changed to be +5 units from the direction the player was looking.
    In rq3 before, one shot went straight forward, and the other shot when +20 units.
    Kinda made for some bigger spread.

    Novos comandos:
    * MM: Added Color to all messages for better reading
    * MM: Added g_RQ3_forceteamtalk.
    * MM: Added "Settings" command code to use from a menu
    * MM: Added "lockSettings" as a referee command
    * MM: Added a "dmflags" like option to give/remove privileges to captains g_RQ3_mmflags
    * MM: Added g_RQ3_maxplayers to cap max players on a team

    -----------------

    e o principal... vão tomar cuidado prá não ter erro no instalador, metade das pessoas que pegou o reaction não conseguiu jogar...

    e outra coisa: pq tem tanto PL quando junta + de 4 no servidor?

    ps: esses comandinhos q vc falou q nao tem importancia eram pra evitar vários bugs q rolam durante o jogo... + nesse bugfix nao vai ter + erro... entao nem vai dar + tempo de arrumar nesse servidor...

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