+ Responder Tópico
Página 3 de 8 Primeira 1 2 3 4 5 ... Última
  1. #51
    Membro
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Jul 2000
    Mensagens
    1.456
    Verdinhas
    21

    Citação Citando IceMan Ver mensagem
    Jogue Men at War então. Mais simulacionista do que CoH (tem até combustível)
    Opa, vou me informar sobre esse jogo então. Valeu!

  2. # Publicidade
    Publicidade

  3. #52
    Membro
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Jul 2000
    Mensagens
    1.456
    Verdinhas
    21

    Citação Citando IceMan Ver mensagem
    Jogue Men at War então. Mais simulacionista do que CoH (tem até combustível)
    Opa, vou me informar sobre esse jogo então. Valeu!

  4. #53
    Membro Avatar de Demented
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Jun 2004
    Mensagens
    15.809
    Verdinhas
    10939

    Porra, tao enrolando demais pra lançar o gameplay. Até agora só trailer fuleiro.

  5. #54
    Membro Avatar de TioMentos
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Jan 2012
    Mensagens
    53
    Verdinhas
    1

    O jogo é semelhante ao World In Conflict: Soviet Assault, eu não encontrei imagens suficientes para comparar, mas o CoH é bem mais "velho" que o WIC.



    Esse ai é o WiC, eu jogo ele e tô quase zerando, ele já é meio ultrapassado, mas os gráficos são muito bons, recomendo pra passar o tempo. E se você quiser jogar multiplayer com bots, pode jogar, os bots são mais inteligentes que 3 pcs juntos.

    Última edição por TioMentos : 11-07-2012 às 21:42

  6. #55
    Membro Avatar de Darktag
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Doe sangue.
    Registro
    Aug 2004
    Mensagens
    12.839
    Verdinhas
    3956

    Citação Citando TioMentos Ver mensagem
    O jogo é semelhante ao World In Conflict: Soviet Assault, eu não encontrei imagens suficientes para comparar, mas o CoH é bem mais "velho" que o WIC.

    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...AA38BIX4sBCJIw

    Esse ai é o WiC, eu jogo ele e tô quase zerando, ele já é meio ultrapassado, mas os gráficos são muito bons, recomendo pra passar o tempo. E se você quiser jogar multiplayer com bots, pode jogar, os bots são mais inteligentes que 3 pcs juntos.

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...rvMFX0Wb8DFWoA

    Não é tão mais velho assim. COH é de 2006 e WiC de 2007.

  7. #56
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Bom, dessa vez eles tem um orçamento bem maior que tinham pra fazer o primeiro. Por exemplo, agora eles estão captando o som das armas reais usadas na Segunda Guerra de fato, coisa que no primeiro foi usado só a criatividade pra criá-los.

    Vejam na página 2 desse preview (abaixo do segundo vídeo) a comparação do som da nova MG42 do CoH2 e o som que foi usado no primeiro pra vcs terem uma idéia do que eu to falando:
    http://www.ign.com/articles/2012/07/...erience?page=1


    E eles tb fizeram uma pesquisa extendida, ano passado passaram um bom tempo viajando pelos locais onde o jogo se passará, visitando museus e etc. Vejam essas fotos direto do Facebook do CoH2:

    Spoiler:







  8. #57
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Spoiler:









  9. #58
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Spoiler:



  10. #59
    Membro Avatar de TioMentos
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Jan 2012
    Mensagens
    53
    Verdinhas
    1

    Citação Citando Darktag Ver mensagem
    Não é tão mais velho assim. COH é de 2006 e WiC de 2007.
    Pensei que o WiC fosse de 2009.

  11. #60
    Membro
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Oct 2006
    Mensagens
    4.756
    Verdinhas
    746

    Citação Citando TioMentos Ver mensagem
    Pensei que o WiC fosse de 2009.
    Acho que o Soviet Assault é de 2009 ou 2008....

  12. #61
    Membro Avatar de Moheekan
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Sep 2000
    Mensagens
    3.028
    Verdinhas
    213

    Sensacionais as fotos, tem até uma 88.

  13. #62
    Membro
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Jul 2000
    Mensagens
    1.456
    Verdinhas
    21

    Citação Citando Moheekan Ver mensagem
    Sensacionais as fotos, tem até uma 88.
    Tinha que ter Flak 128mm, essas sim matavam a pau!

  14. #63
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    CoH2 - Tropas irão congelar com o frio (novo sistema de temperatura) + SS novas

    Weather system in CoH2 will freeze your troops to death

    THQ has announced Company of Heroes 2 will contain an “innovative weather condition” simulation tech which will make the brutal Soviet winter on the Eastern Front seem as deadly in-game as it was during World War II.






    The weather system was created by Relic’s new Essence Engine 3.0 and its ColdTech system, the later of which contains an “extreme cold” mechanic which “accurately encapsulates the Soviet winter which reached extremes of -40 degrees in 1941.”

    Temperatures like this cause the skin to freeze in a matter of minutes, and as such, will be portrayed accurately in the game. On winter maps, Infantry units exposed to the cold will gradually freeze to death unless kept warm by fires and being garrisoned in buildings by the player. Dynamic blizzards will increase the effects of extreme cold making it hazardous to leave infantry in the open.





    Snow will also be dynamically painted on and removed, which means it will accumulate on buildings and vehicles, allowing it to be melted or removed from objects by the player. The depth of the snow will also impact troop movement, as well as retain persistent infantry and vehicle tracks unless covered by fresh snow fall.

    Ice will also play a factor, affecting vehicle and troop movement, and it can also collapse or be destroyed from underneath troops and vehicles. A crack in the lake can cause vehicles and troops to plunge into icy Russian waters. Over time, any destroyed ice will re-form.
    Assets showing the snowy conditions explained above are below.

    Company of Heroes 2 is scheduled for PC in early 2013.


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------



    Hypothermia

    The title of the screenshot refers most likely to the fate of the men on the right. The men on the left warm themselves, the fire perhaps made by engineers. Notice also the insignia of the men on the right, which appear to spell "POR".


    Mortar Deep Snow

    A mortar team ploughs through deep snow, the mortar on its carriage.



    Katyusha Barrage


    Siberian Snipers

    The title and the screenshot tell of a new Soviet unit: Siberian Snipers! These snipers wear special clothing and do not suffer from the cold as other infantry does. The trusty Sdkfz 251 Halftrack also makes its return, as seen in the back.


    Fragile Ice

    This screenshot features the ice mechanic in action. The T34 in front and the KV1 to the left both appear to be disabled by having sunk through the ice.



    Última edição por Matanza : 24-07-2012 às 23:01

  15. #64
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    The facts from Mature Gaming and IGN's latest articles on Company of Heroes 2:

    - Units can suffer from cold weather, a guage shows how cold or warm a unit is. If left in the cold for too long, or stationary, the unit gets hypothermia and eventually dies. This happens faster in blizzard conditions, which is part of the dynamic weather system called "ColdTech".

    - Units can use cover or vehicles to shelter behind from the cold, and engineers can create fires to warm up units. This mechanic makes engineers more important than in the original Company of Heroes: they are vital in saving your troops from hypothermia. Similarly, troop transports such as halftracks now also serve as a weapon against the cold. Destroying buildings and vehicles can be used to expose the enemy to the cold.

    - Air strikes are available only during good flying conditions; during blizzards, airplanes will not fly.

    - Ice is a factor on the battlefield: vehicles slide on icy surfaces. Ice can also break and (re)freeze. During blizzards, ice refreezes quicker. Troops and vehicles can sink through the ice. Vehicles moving over ice can damage it, and explosives can be placed on key points to break the ice under vehicles.

    - The improved AI featured in the campaign is called "Live AI". It relies on an objective instead of a set of scripted events. This will allow it to perform task more efficiently, such as retaking vehicles, flanking, and interestingly, restocking ammunition.
    Última edição por Matanza : 24-07-2012 às 20:05

  16. #65
    Membro Avatar de Darktag
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Doe sangue.
    Registro
    Aug 2004
    Mensagens
    12.839
    Verdinhas
    3956

    Esse jogo tá muito FODA! Eu nem gosto de sniper, magina... SIBERIAN SNIPERS PORRA! Sensacional!

  17. #66
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Citação Citando Darktag Ver mensagem
    Esse jogo tá muito FODA! Eu nem gosto de sniper, magina... SIBERIAN SNIPERS PORRA! Sensacional!
    Esse jogo tá ficando insano, olha só o nível da jogabilidade que vai ter:

    - Procurar rastros tanto de tanques como de infantaria na neve pra encontrar o inimigo;
    - O tempo vai mudar durante as partidas, pode começar uma partida com tempo bom e depois de um tempo começar a nevar;
    - Seus soldados podem morrer de hipotermia se ficarem muito tempo parados quando nevar, vc tem que abrigá-los dentro de casas ou acender fogueiras;
    - A visão das unidades é bloqueada por obstruções no mapa, como muros e árvores;
    - Vc pode matar a tripulação dos veículos e consertá-los, isso vai fazer veículos abandonados virarem um ponto de disputa ferrenha no mapa;
    - Nas nevascas a visão das unidades diminui, e vc não pode chamar apoio aéreo;
    - Tanques e infantaria são atrasados pela neve profunda. E podem cair em lagos congelados se o gelo quebrar (igual na screen ali em cima).

    fora o que eu não lembro agora...
    Última edição por Matanza : 24-07-2012 às 23:16

  18. #67
    Membro
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Oct 2006
    Mensagens
    4.756
    Verdinhas
    746

    Citação Citando Matanza Ver mensagem
    - Procurar rastros tanto de tanques como de infantaria na neve pra encontrar o inimigo;
    - O tempo vai mudar durante as partidas, pode começar uma partida com tempo bom e depois de um tempo começar a nevar;
    - Seus soldados podem morrer de hipotermia se ficarem muito tempo parados quando nevar, vc tem que abrigá-los dentro de casas ou acender fogueiras;
    - A visão das unidades é bloqueada por obstruções no mapa, como muros e árvores;
    - Vc pode matar a tripulação dos veículos e consertá-los, isso vai fazer veículos abandonados virarem um ponto de disputa ferrenha no mapa;
    - Nas nevascas a visão das unidades diminui, e vc não pode chamar apoio aéreo;
    - Tanques e infantaria são atrasados pela neve profunda. E podem cair em lagos congelados se o gelo quebrar (igual na screen ali em cima).
    Boas mudanças e inovações, mas tomara que possamos desligar também, imagina que quero um skirmish rápido e sem frescuras, apenas conquistar e avançar, jogo rápido de 15~30 minutos, isso iria apenas atrapalhar minha diversão, apesar de permitir inovações na estratégia e deixar o jogo muito menos previsível.

  19. #68
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Citação Citando Darktag Ver mensagem
    Eu nem gosto de sniper, magina... SIBERIAN SNIPERS PORRA! Sensacional!
    Hmm, pela imagem pelo jeito vai ser uma unidade com 2 pessoas agora esses snipers, tipo um sniper e um spotter, já que só um dos rifles na imagem tem luneta.


    Citação Citando newegg Ver mensagem
    Boas mudanças e inovações, mas tomara que possamos desligar também, imagina que quero um skirmish rápido e sem frescuras, apenas conquistar e avançar, jogo rápido de 15~30 minutos, isso iria apenas atrapalhar minha diversão, apesar de permitir inovações na estratégia e deixar o jogo muito menos previsível.
    Desligar o quê? O que seriam as frescuras? No skirmish provavelmente vai ter todo tipo de opções de novo, agora no rankeado que eu quero ver como eles vão manter..
    Última edição por Matanza : 25-07-2012 às 2:46

  20. #69
    Membro
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Oct 2006
    Mensagens
    4.756
    Verdinhas
    746

    Citação Citando Matanza Ver mensagem
    Desligar o quê? O que seriam as frescuras? No skirmish provavelmente vai ter todo tipo de opções de novo, agora no rankeado que eu quero ver como eles vão manter..
    Algumas inovações, tipo nevasca, hipotermia o gelo quebrar... Tem algumas que são realmente um amadurecimento do jogo, mas tem alguns como os citados e alguns outros que são "frescuras" pra demonstrar e engine nova.

  21. #70
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Citação Citando newegg Ver mensagem
    Algumas inovações, tipo nevasca, hipotermia o gelo quebrar... Tem algumas que são realmente um amadurecimento do jogo, mas tem alguns como os citados e alguns outros que são "frescuras" pra demonstrar e engine nova.

    Pelos previews e entrevistas que eu andei lendo, o clima e a neve vão ser partes centrais do gameplay, não vai ser só pra mostrar a engine nova, vai ser o cerne do jogo, já que o fronte oriental era isso mesmo, neve em cima de neve. Então neve retardando unidades, gente morrendo de frio, lagos congelados que podem quebrar (igual na screen), é tudo coisa que vai estar lá.
    Spoiler:


    No skirmish eu acredito que vc possa escolher deixar o tempo sempre bom se quiser, daí vai ter menos neve e não vai ter gente morrendo de frio, e talvez os lagos não estejam congelados, agora no automatch eu chuto que o clima vai ir mudando no decorrer da partida, vai ser aleatório, no início a partida pode começar com uma tempestade de neve ou chuva e 15 minutos depois clarear por exemplo...É um conceito revolucionário em RTSs, se souberem implementar isso direito vai ser épico.
    Última edição por Matanza : 25-07-2012 às 4:09

  22. #71
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Já o sistema de hipotermia no estado atual é mais o menos o seguinte, quando estiver tendo nevasca, depois de um certo tempo, sei lá, digamos 1:30 ou 2:00 minutos, aparece um pequeno termômetro no ícone das unidades de infantaria. Aí vc precisa mandar entrar dentro de casas, ou mandar os enginners fazerem fogueiras (que podem ser vistas pelo adversário, denunciando a posição). Daí o termômetro some e vc tem um tempo até as unidades precisarem de abrigo ou fogo de novo.

    é claro que é muito cedo, isso aí tudo pode mudar ainda, e talvez isso seja só pro singleplayer, sei lá..
    Última edição por Matanza : 25-07-2012 às 4:25

  23. #72
    Membro
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    Jul 2000
    Mensagens
    1.456
    Verdinhas
    21

    Aquela SS dos KV1 e T34 afundando no gelo é sensacional!!

    Aliás, não quero ser chato, mas dava para melhorar o desenho de ambos tanques, estão levemente aquém do que eram na realidade. Especialmente o KV1.

  24. #73
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    First hands on Company of Heroes 2

    Posted August 21, 2012 by Vasilij Zajcev & filed under Announcement.


    Relic & THQ had an exclusive set-up for Press at Gamescom, in Cologne (Köln). Company of Heroes 2 occupied three rooms, upstairs, above the main showroom hall. Each room was decked out in replica World War 2 gear, with the authentic German MP-40, MG-42, and Russian PPSh-41 being the stars of the show. The first room had a desk & COH2 backdrop for video interviews and photos, while the other two rooms had around 14 PCs, set up to give eager commanders their first hands on the game.



    James McDermott, Relic’s Associate Producer of COH2, gave a short presentation to introduce us to what we were about to see. He explained that this is a very early build of the game, and that nothing is set in stone. The objective of the overall demonstration is to give the player a sense of the tonality and feel of COH2, and to introduce the new True Sight, Cold Tech, and Skirmish AI. We would play as the Russians, try out an array of new units, and have a go at new abilities, like vaulting over short obstacles and reversing vehicles. James noted that Relic is compelled to do justice to the story of the Eastern Front, which has received far less attention in western media and games than its counterpart, the Invasion of Normandy.

    Relic let us play 2 demos. In this post, I will talk about the first one, called the “Rzhev Meatgrinder,” which was a simple introductory campaign mission where you control 3 Russian Infantry Convos (each “Infantry Convo” is a 6-man squad) and an Engineer squad. The setting is a small village covered in snow, bordered by an iced-over lake. Rzhev (or Ржев, in Russian), is an actual town to the north-west of Moscow, in which the Rzhev Battles took place from January 8, 1942 to March 31, 1943. The Red Army launched an offensive against a German salient, which was such a bloody fight that it became known as the “Rzhev meat grinder” (Ржевская мясорубка).



    I waited with great anticipation while loading in to the first demo. After a click, the scene was revealed to me. Various shacks and houses dot the main road, and a humble church sits in the middle of large plot. My infantry come equipped with different kinds of weapons. Two of my sections had what looked like LMGs, one section had a flamethrower, and my engineers came upgraded with a flamethrower of their own. The 6-man Russian infantry squad has a large star icon in a shield to denote the unit, with a green health bar on top. When they start to get cold, a red thermometer appears as well. If their warmth runs out, they start to lose health, and eventually perish.

    There are three small stars above each unit’s shield. Wes Trevor, Relic’s Senior Development Tester, informed me that these could eventually be used to denote veterancy. I found the interface for unit abilities to be very easy to use, with the hotkeys already assigned in the “grid” system. My infantry could throw grenades, attack move, halt, attack ground, and retreat. Zooming in revealed incredible detail in each man’s face, and in their long flowing greatcoats. Idling, the men take natural poses, scanning their environment, kneeling low, ready for the fight.

    I couldn’t help but start to burn things with attack-ground. The flamethrower animation is awesome – it crackles and sparkles, creating plumes of thick black smoke. Targeting a snowy patch on a roof, my flamers quickly melted the snow and began to burn the shack. I ordered my two flamer squads to burn a building to the ground, but they only got it down to around 40% before it’s health bar just stopped moving. I guess the full building collapse animation wasn’t quite ready yet. I was eager to see every stage of the destructible environment enabled by the new Essence 3.0 Engine.



    When my units would begin to get cold, my Engineers could build them a campfire to warm them up. Moving them into yellow (or better) cover would stop their temperatures from sinking further. One nifty feature that THQ’s Bobby „Lynx“ Miller showed me, right off the bat, was the ability to hop over medium height obstacles, like fences or sandbags. When you select a unit and hover your mouse over a fence, your pointer becomes a little hopping arrow. Right-clicking sends your units to run up and “vault” the obstacle. I vaulted back and forth like an Olympian, enjoying the variety of animations, like a simple straddle, or even a running leap.

    The highlight of the first demo was the introduction of the Russian Maxim MG squad. 6 men, rolling a mounted machine gun, with it’s wheels squeaking as it moves over the terrain. The sound of the MG firing is realistic, a great improvement on its predecessor. As I completed each stage of the mission, I gained a new retreat point, where my units could both heal and reinforce. Yes, that’s right, I can retreat my Russian infantry squad, a mechanic that is, in this author’s opinion, essential to COH gameplay. Order 227, Stalin’s illustrious „not a step back“ will come into play at the appropriate time period during the campaign, but it won’t be a persistent aspect of the Russian faction.

    As I approached the enemy position from both flanks, I began to become aware of “True Sight.” The fog-of-war is revealed in a highly dynamic fashion, but it is smooth and not jerky. As your units come around a corner, Line-of-Sight (LOS) opens smoothly. The whole graphic character of the revealed and non-revealed terrain has a gritty feel to it, with subtle greys and muted colors giving the overall effect of a film-noir-style graphic novel. True Sight extends past mid-height, hop-able hedges, fences, and sandbags, but not beyond tall hedges and buildings. Not only will different units have different ranges of vision, but the size of each unit’s cone of vision will also vary. And on top of that, units will see further in the direction that they are facing. Imagine the new possibilities of sneaking up behind your enemy. I expect to see this feature exploited by cunning players who know how to set an ambush and spring a trap!



    Half way through my set of objectives, my troops were reinforced by a 2-person Sniper squad. “Two-person” is the only appropriate phrase, because the voice that responded to my orders was unmistakably female. Unlike COH snipers, this pair would only cloak when they were in cover. There was no cloak or uncloak button. Attack-move seemed to be different as well, as I needed to actually attack-move click on an enemy unit to get my team to fire at them. It looks like Relic is aware of the power of Snipers in COH, and they’re looking to change it up a bit. I’d need more time with my pair of Siberian killers to see if the mechanic has effectively been improved.

    The mission concluded with the capturing of a stranded piece of Russian Armor. I ordered an infantry squad to hop in and commandeer the vehicle, just as an enemy Panzer IV rolled up on me at the very same moment. Tanker crews can pop their heads out of a turret to extend LOS, but in so doing, put themselves in danger of being shot by small arms fire. Squads can steal and utilize enemy vehicles. The whole concept makes perfect sense, and I expect it to add a nice extra dynamic to the multiplayer game play.



    The next demo is a 2v2 skirmish called “The Battle of Moscow.” Stay tuned to this blog, as I will describe it tomorrow in an upcoming post!


    http://blog.fulltimegeek.de/

  25. #74
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    Unlike coh snipers, this pair would only cloak when they were in cover. There was no cloak or uncloak button.
    Hotkeys in grid system
    Essa segunda notícia é excelente, hotkeys no modo grid são MUITO mais intuitivas e práticas, já que todas as hotkeys ficam próximas do dedos, todas ao redor da letra S do teclado, como nos FPS.

  26. #75
    Membro Avatar de Matanza
    Autor do tópico
    Info Conteúdo e Citações Jogos Mensageiros
    Registro
    May 2008
    Mensagens
    8.364
    Verdinhas
    6691

    - The resource system is a little different from CoH: all points are strat points at the beginning, which you can "OP" in order to get fuel or ammo from them. This results in a fewer number of points (and supposedly fewer sectors), which should make map-making easier. Additionally, players can now capture a point without destroying its "observation post".
    - You no longer need to click on a point to capture it, you only have to stay in a small radius around it.
    - Russian Conscripts, numerous but not great for fighting, can be used to reinforce other squads on the field.
    - The Maxim machine gun has a 6 men crew and a relatively small cone of fire.
    - As shown earlier, snipers come in pairs.
    - Similarly to Dawn of War 2 each unit has its own emblem on the top right hand corner of the screen. It displays the unit's status (including temperature), and allows the player to quickly center the camera on it.
    - Commander abilities are still present. When called in, the IL-2 Sturmovik will fire on a specific location and then circle around the map, revealing and further attacking enemy forces.
    - There is a new injury system for vehicles, completing or replacing the old system. The driver and the gunner can be killed, and if the vehicle is left abandoned, the enemy can capture it.
    - Since scouting has become more important, scouting units are more numerous.
    - Snipers can call in recon runs.
    - As it is now, you have to capture an enemy camp fire for your troops to warm near it. Failing to do that, you can blow it up with a grenade!
    - It seems that tanks can now drive through buildings. Whether they can go entirely or partly through a building is yet to be confirmed.
    - Vehicles have a reverse button.
    - The game's new engine is said to be far more efficient than its predecessor. It should allow Company of Heroes 2 to run on a wide array of machines.
    - Russian Infantry Convos (probably regular infantry) are 6 men squads.
    - Engineers as well as regular infantry sections can be upgraded with a flamethrower.
    - Order 227 is not a persistent feature. It will be used during a part of the campaign.
    - True Sight is only blocked by buildings, tall hedges and such. Small objects such as sandbags or hop-able walls don't disrupt line of sight.
    - Each unit has its own specific range and size of cone of vision.
    - Units' line of sight extends in the direction they are facing.
    - "Tanker crews can pop their heads out of a turret to extend LOS", but are vulnerable to small arms fire.
    - Russians have female snipers.
    - Snipers can only cloak in cover.
    - Attack move doesn't work for snipers: you have to click on an enemy unit to attack it.
    - There is a grid system for hotkeys.

+ Responder Tópico Ir para o Fórum
Página 3 de 8 Primeira 1 2 3 4 5 ... Última

Assuntos do tópico

Compartilhar

Permissões