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  1. #1
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    Campeonato Bf1942

    Fala galera,
    o pessoal da arena niteroi acabou de montar um de campeonato de MOH, entao fui cobrar um de BF e falaram pra eu ir lah começar a organizar alguma coisa com eles...eu tava com uma ideia de como fazer mas queria que vcs vissem e dessem umas sugestões...o que vcs acham que ia funcionar melhor etc

    o campeonato podia ser à la camponato brasileiro, onde todos os times se enfrentam numa primeira fase, cada jogo com dois rounds, onde em cada round um time joga com um lado diferente (axis x allied), com o seguinte esquema de pontuação

    Major defeat - 0 ponto
    Minor defeat - 1 ponto
    Minor victory - 2 pontos
    Major victory - 3 pontos

    depois ia praos playoffs, onde o mais bem colocado joga com o pior colocado (entre os classificados)etc..., mas num esquema de melhor de 3 rounds....(num mapa equilibrado praos dois lados)

    agora naum sei quantos tickets seriam bons pra começar, se o round teria limite de tempo, modo conquest co-op ou CTF etc...

    acho que montar times com mais de 6 nego fica dificil, e acho que 6 ja ta bom pra rolar um jogo maneiro...

    que vcs acham??


    valeu!

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  3. #2
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    Wedge, o Adriano traduziu as regras do clanbase, acho bem melhor principalmente na pontuação - soma dos tickets restantes. Dá uma olhada

    http://forum.hardmob.com.br/showthre...hreadid=172800

  4. #3
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    putz, bem melhor mesmo, valeu rancatripa!

  5. #4
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    Aí, wedge, de que tamanho tem que ser os times?
    Eu não tenho clã, mas tenho uma penca de amigos que jogam bem, posso chamar eles e montar um timeco, pra ver se dá pra dar uns tiros nessa bodega.

    Valeuz

  6. #5
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    fala SauronNow!
    po cara, eu sei que hoje num vai dar pra vc mas toda segunda lah pelas 20:00 em diante tamu lah na arena de niteroi com umas 20 cabeças jogando...aparece lah!

  7. #6
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    Originalmente enviada por WEDGE
    fala SauronNow!
    po cara, eu sei que hoje num vai dar pra vc mas toda segunda lah pelas 20:00 em diante tamu lah na arena de niteroi com umas 20 cabeças jogando...aparece lah!
    Pô, beleza, vou pintar nessa bodega entonces...
    Mas me diga, qual é o endereço?

  8. #7
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    Segue o endereço da Arena Jogos em Niterói

    O endereço é o seguinte: Av. Presidente Backer, 148 Casa - Icaraí (Próximo a Rua Gavião Peixoto). Fica a 2 quarteirões da Praia de Icaraí. Entre a Rua Tavares de Macedo e Gavião Peixoto. Para se chegar lá vindo do Rio de Janeiro, pegue as Barcas e depois o ônibus 49. Salte no ponto após o Cinema Icaraí (não no ponto da frente). Depois é fácil...

    T+

    1ºBB|CpF.Adriano M.

  9. #8
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    regras dahora pra camps



    General Gameplay Information

    Type of Gameplay: Conquest
    Number of Maps: 3 (first to win 2 wins the match)
    Number of Squads: 2
    Members per Squad: 12
    Time Limit: 20 minutes per round, 2 rounds per map.
    Friendly Fire: On (No Exceptions)
    Rounds: 2
    Mods: None (unless specifically agreed upon by each squad captain before the match)

    Map Selection: Random, Random, Random
    Side Selection: Both, Both, Both




    Server Set Up Information

    Server Settings

    General Tab:
    Server Name: (name of server)
    Password: whatever is set for match
    Time Limit: 20
    Score Limit: No Limit
    Max Number of Player: 24
    Round Per Level: 2
    GameStartDelay: 60 seconds

    Maps Tab:
    3 maps: The maps that are in the rotation should be set up as follows. Map1, Map1, Map2, Map2, Map3, Map3. This allows for sides to be switched once the timelimit has been reached.

    Gameplay Tab:
    Spawn Time: 10 seconds
    Start Delay: 60 seconds
    Ticket Ratio: 100% (may change per map if issues arise)
    Team Ratios: 1 for Axis, 1 for Allies
    Friendly Fire: Checked On
    Infantry: 100%
    Vehicles: 100%
    Infantry Splash: 100%
    Vehicle Splash: 100%
    Projectile Backfire: 0%
    Explosion Backfire: 0%

    Advanced Tab:
    Target Nametags: 300 meters
    Friendly Nametags: 100 meters
    Free Spectator Camera: off
    External Views: on
    Nose Cameras: on
    Autoswitch Teams: off

    IP Settings Tab:
    Detect Automatically: Checked

    Server Crashes

    With the inability to restart a server with exact ticket numbers, server crashes will be handled in the following manner:

    Time Limit Less than 10 minutes (halfway mark):
    Ticket Ratio will be set at 50% and time to 10 minutes.

    Time Limit Greater than 10 minutes:
    Round will be replayed with regular settings. ie. 20 minute time limit and 100% ticket ratio.

    Squad Info

    This is a 12 v 12 ladder, each squad is to fill a minimum of 10 positions and a maximum of 12 positions. If a squad is unable to meet this requirement, the offending squad must either forfeit or re-schedule the match at a later date with cooperation from the opposing squad captain. If neither team is able to fill 10 positions at the start of the match, the match will be nullified unless both squads choose to play the match with less than the number of required players. If either team is able to field 12 players and the opposing team can only field 10 then match will be played with uneven numbers unless the teams agree to even the numbers.

    Server Information

    A server capable of handling up to 26 (12 players per team and 2 slots for admins if necessary) players is necessary for every match. The server should be running in dedicated mode and following all of the necessary rules specified under General Gameplay Info. If each squad has a server, the defending squad chooses the server. If a squad does not have a server, they should not challenge until they find one that that can be loaned to them at the date of the “to-be-scheduled” match. Please ensure the server's stability and capability to withstand 26 players from across North America before the match begins. In the event of excessive lag, another server may be chosen or the match may be re-scheduled.

    All servers are to be run un-posted to Gamespy and the IP of the server provided to each squad captain. In addition, the server must be listed on the master list. In case of a server crash, the unfinished rounds are to be completed with the past score in mind. Please be sure to pay attention to the score in case of a difficulty of the server. It is important to prevent disputes by being aware.

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