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  1. #1
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    Mais novidades do Soldner.... UCS

    UCS => Unit customisation system

    Söldner allows you to customise your characters. For the first time you can look cool without being limited to ready made full body skins. You can pick your helmet, face, jacket, trousers, boots, add some extras like sunglasses, tatoos, or backpacks and ready is your soldier :




    The "uniform"
    Söldner offers the standard US uniform, SWAT, chinese, a winter selection and many other additional styles. We also added civilian and mechanic clothes and will continue to add a variety of clothings to pick from. Some uniforms let the player pick jacket and trousers, some are "sets" and can only be picked in pairs - like the mechanic overall


    The "gear"
    Now you can pick your helmet, or hat. Not all headgear is protective, some just look cool. Also you can add protective gear to your character like kneecaps, and other gear like belts, pouches, backpacks and a variety of eye wear.


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  3. #2
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    The camouflage
    Now the cool part: you can pick the camouflage your uniform has. Söldner will supply a couple of camouflages but you can also pick any image you find on your harddisk which Söldner will convert into his camouflage system.
    On Clan servers this camouflage can only be set by commanders (upcoming feature: TCM) and is distributed along with each team members UCS settings to clients connecting on this server - automatically.
    The picture below shows the same character with two camouflage settings. Changing your settings in Söldner is only a mouseclick away.



    The "logo"
    Of course you can pick a logo for your team. Pick one of the supplied or draw your own - and its applied to all vehicles, helicopters and jets your team uses. Check the picture below for samples of the basic logos we include.





    Choices, Clans, Names
    The number of combinations or unique looks on your soldier is over 60.000! See the picture below which shows just some basic ones.
    You will be able to customize your soldier in the personality menu of Söldner. Here you also enter your name and clan tag (if available). This data will be sent to the server and the server makes sure you look like YOU want on the other machines as well.

    Regarding clans: you can register clan tags which makes them unique. If you control the clan tag you are the only one who can assign it to other players. This way NO one can fake being in a clan he doesn't belong to! Registered clan tags are marked in front of your name like [MiM], unregistered are marked with (TsT). Once a tag has been registered no one can use it but people who are on the clans list.




    essa ultima é interessante ou seja apos uma Tag de clan for registrada elas se tornam unicas nenhum outro que seja fora do clan vai poder usala isso é bom para acabar com os clones legal essa ideia

    Vendo tudo isso ja da para entender-se que um clan desse jogo pode criar regras rigidas quando a utilização de uniformes, proteção da Tag do Clan etc etc, isso vai ser bom para clanfrontos onde clans podem combinar previamente os uniformes para não haver confusão.

  4. #3
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    esse jogo vai ser um tanto quanto pesado uh?
    quando lança ?

  5. #4
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    Originalmente enviada por Chilli
    esse jogo vai ser um tanto quanto pesado uh?
    quando lança ?
    No site ta falando que o recomendado é:
    Windows XP/2000 with 256MB memory
    Pentium III - 1.2 Ghz
    DirectX 8.1b compatible 3d graphics card with 32MB memory
    Mas também tem a seguinte mensagem: "Esses requisitos poderão mudar conforme o desenvolvimento"

    O pessoal do forum dos caras estava especulando um Demo Beta em meados de março, mas um dos responsáveis pelo jogo já comentou que pode demorar mais um pouco, ou seja, o jogo oficial só deve sair no segundo semestre.

    Alguém ae sabe que vai ser responsável pela distribuição do game ?
    A EA pode ser mercenária, mas os games são lançados aqui no máximo umas 2 semanas depois do lançamento oficial, agora as outras(Greenleaf, Brasoft) nem comento.


    Abraços

  6. #5
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    Pelo que estão comentando a CodeMasters está em negociação ... mas é tudo especulação.

  7. #6
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    Se for a CodeMasters blz, deve chegar aqui pela EA que enm o OFP.

    Abraços

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