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  1. #26
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    nem adianta botar muito polígono..

    ai vem nego e bota picmip 15 (deve poder pro q4 )

    ai desce pra 100 polígonos hauhauhauhauha

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  3. #27
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    q3 tem 10.000 poligonos por quadro de animaçao no maximo , isso inclui tudo personagens e cenario , porque cada skin tem de 500 a 1500 , sendo 1500 poligonos um super bem detalhado que vc pega na polycount , se cada modelo tiver 4milhões então seria 8000x mais complexo que o q3

  4. #28
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    Tá na mão, se quiserem alguma coisa, perguntem

    Originalmente enviada por q3fragger
    q3 tem 10.000 poligonos por quadro de animaçao no maximo , isso inclui tudo personagens e cenario , porque cada skin tem de 500 a 1500 , sendo 1500 poligonos um super bem detalhado que vc pega na polycount , se cada modelo tiver 4milhões então seria 8000x mais complexo que o q3

    Current Job Openings:

    Hi-Poly Modeler Position for Quake 4:

    Raven Software is looking for a hi-poly modeler who can model sci-fi and fantasy, with an emphasis on realistic science-fiction military characters, bio-mechanical creatures, human and alien weaponry, vehicles, machinery, and world models for Quake 4. The candidate must have experience modeling hi-poly models in the 200,000 to 4,000,000 poly range using Maya or Lightwave. A more realistic modeling style is required with a great understanding of anatomy. Strong artistic/concepting/painting skills would be a major plus, but not required.

    We will require a resume and samples of your realistic hi-poly characters, creatures, weaponry, vehicles, and world models on disc or on a viewable online site. Send all resumes and samples to Kevin Long at [email protected] or mail them to:

    Raven Software
    Three Point Place, Suite 1
    Madison, WI 53719
    ATTN: Kevin Long
    • Responsibilities:

      - Build realistic hi-poly science fiction military characters, bio-mechanical creatures, human and alien weaponry, vehicles, and world models for Quake 4 using Maya or Lightwave.
    • Requirements:

      - Strong 2D drawing, concepting, and painting skills a plus, but not required.

      - Experience building hi-poly models in the 200,000 to 4,000,000 poly range for PC games or film.

      - Experience building hi-poly and lo-poly 3D models in Lightwave or Maya.

      - Ability to model realistic looking characters and equipment.

      - Self-motivated, with a strong artistic vision that allows candidate to complete tasks without supervision.
    Na verdade estão procurando modeladores de personagens de ficção, meio alien meio homens, models militares que trabalhem com alto número de polígonos.

    Os models deverão possuir entre 200 mil até 4 milhões de polígonos usando Maya ou Lightwave (nem sei o que é isso, deve ser o programa) e devem ser enviados ao endereço deles ali em cima...

  5. #29
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    Acho que se as pessoas conseguirem ler os posts anteriores poderão responder com um pouco mais de coerência. Tá ridículo isso...

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