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  1. #1
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    Band of Brothers mod - SS








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  3. #2
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    esse mod eh feito em cima do SH?

  4. #3
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    Originalmente enviada por Magal-=CD=-
    esse mod eh feito em cima do SH?
    Mesma pergunta que me veio à mente!!! Apesar de que pelas ss já se pode saber que sim!!!

  5. #4
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    eh sim.....a pasta eh mainta........

    kra eh uma fase SP ou MP?

  6. #5
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    Originalmente enviada por Darkster
    eh sim.....a pasta eh mainta........

    kra eh uma fase SP ou MP?

    sim vai ser mod do SH, mas parece que vai ser melhor que o SH

    hahahhaha


    será fases SP e MP.

    essa fase é MP.

  7. #6
    Suspenso
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    para vai ser pra SH aff

  8. #7
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    Originalmente enviada por HomerSimpson2k3
    para vai ser pra SH aff

    lembrando que o SH existe maiores possibilidades de se fazer mods mais perfeitos, adicionando armas e outras milhares de coisas.

    o AA é muito dificil fazer isso.

  9. #8
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    Originalmente enviada por Nigosky
    lembrando que o SH existe maiores possibilidades de se fazer mods mais perfeitos, adicionando armas e outras mnilhares de coisas.

    o AA é muito dificil fazer isso.

  10. #9
    Membro Avatar de MaGaL
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    Se for em cima do SH, mas com a jogabilidade do AA, ai vai ser maneiro....

  11. #10
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    Esse mapa deve ser um lag da porra... soh essa porrada de nego caindo de para-quedas vai fazer meu fps fika no 9... huahauahuaheu!!
    mas com certeza será um bom mod!!

  12. #11
    Membro Avatar de Dezt
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    pode crer.

  13. #12
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    Originalmente enviada por Magal-=CD=-
    Se for em cima do SH, mas com a jogabilidade do AA, ai vai ser maneiro....
    Disse tudo!!! Se... Vamos esperar e torcer, mas a previsão...

  14. #13
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    Originalmente enviada por Magal-=CD=-
    Se for em cima do SH, mas com a jogabilidade do AA, ai vai ser maneiro....


    oS gringos modders tem pavor do SH pelos mesmos motivos que nos..

    escorregão, velo alta e todos os bugs.

    quem esta fazendo o BoB mod é o Rugsy o mesmo que fez o mapa thunder e tantos outros.


    entao é de se esperar que so a "engine" do SH seja usada, a jogabilidade será outra.

  15. #14
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  16. #15
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    arma FG 42




  17. #16
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  18. #17
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  19. #18
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    Weapons
    Were hoping to include many more new weapons to the current arsenal as well as remodel a few current weapons. We will be having around a total of 30 newly modeled allied and axis weapons included in our modification. Machine Guns such as the MG-42 and the Browning .30 cal will be made mobile and allow the player to carry the weapon and deploy the weapon to fire. Weapons will now have a more realistic feel with more gunsmoke, recoil effect, and overheating of the machine guns etc. We will also be including hand-to-hand combat weapons such as knives and bayonets. You can expect to see mortars and artillery included as well. Numerous variants of weapons will also be included in later expansions. All in all the player will be provided with a well-equipped arsenal. The full list of weapons has not been disclosed yet due to the fact that some weapons are still being discussed and decided upon.


    Player Features
    Our modification will include many new as well as modified player features for MOHAA. As of now Medal of Honor: Allied Assault is very limited on what a player can do. We hope to push those barriers. Players of Band of Brothers will have the ability to go prone as well as lean, crawl, and crouch. This will give the player greater maneuverability on the battlefield. As well as those movement features we will be implementing a stamina feature which realistically limits player on the speed of his or her run as well as the amount of time the player can run and or sprint before the player becomes tired, etc. We will be modifying the player damage system as well, implementing a locational damage system. Depending on where and the type of round that hits the player, the location of that wound will effect the players movement and stamina. For instance if I'm running and I'm hit in the leg I will be forced to limp and move slowly. Also the locational damage system will determine the extent of the wounds, whether they will be fatal or not. For instance if the player suffers a direct hit to the head the player will die or eventually die seconds later whether a medic is present or not. To heal wounds on the battlefield, such as a wound to the leg, the player will need to find a medic who's ability will be only to partially heal that wound depending on the type and extent of wound. Another player feature set to be included in the Multiplayer section of our modification is a 6 Player Class system. When a player joins a server before entering the game and spawning they will be required to choose their specific class they wish to play as. Each class will have its advantages and disadvantages, so choosing one will depend on the player's preferences. Once the class is chosen a menu of weapons and gear available for that class will appear. The player will be able to now select their custom loadout of which weapons, grenades, etc they wish to use during the battle. The six classes are still being finalized but they will be displayed below soon. There are numerous other player features that will be discussed but will not be posted till they are finalized.


    Maps
    The maps that will be included in this mod are based upon the real battles that were fought by Easy Company. All maps will be as historically accurate as possible. Our Mapping team is working together with the Historical Advisors team to best plan out the map layouts and every small detail to make them as accurate as possible to the battlefields of WWII. We have access to town maps, aerial photos, topographical maps, etc as well as photos of specific points in the towns to aid us in this meticulous process of the production of our maps. We are also trying to blend specific scenes from the series into our maps to have the player relate to the map. We want to give the player the feel of actually being there and actually fighting in the battles. Approximately 85% of all buildings in our maps will be enterable. Giving the player a feeling of the house to house fighting in some of the European towns. I like to call our maps 'open'. Meaning that the player can go virtually anywhere in that map without being restricted. Our maps are being planned with extreme detail to make sure they are done right. A list of the Multiplayer maps that you can expect to see in this mod will be posted below soon.


    Vehicles
    Our mod will also include driveable vehicles. Mostly I'm Multiplayer players will be given the choice on a few maps to command a tank or drive a jeep or half-track into battle. Vehicles will add to the intensity of the battles. This will be a big feature and is still being decided over. A full list of the vehicles that will be included will be posted soon.

  20. #19
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    o LAG de video continua o mesmo???
    pq qndo rodei SH fiko com 2 de fps aki haeuihieah

  21. #20
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    Ops desculpa o flood....
    naum tinha visto q a oputra msg tinha ido...

    Perdaum moderadores...

  22. #21
    2k2
    2k2 está offline
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    PO pq os cara num faz um AA so que do mesmo jeito so que com a engine do Sh sem mudar nada no AA tipo deixar como ele esta agora mais com a engine de sh pr a fazer mods! num tem como eles fazerem isso?

    press flooder ate pede desculpa

  23. #22
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    eh q eu abri duas paginas aki e apertei ok nas duas ae saiu duas msg iguais saca???
    Mas tipo pq o SH fiko taum pesado?

    Ps.: o pres naum eh flooder

  24. #23
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    Originalmente enviada por P.R.E.S
    [BMas tipo pq o SH fiko taum pesado?[/B]

    Pq eles melhoraram a iluminação do jogo.


    Seguinte esse mod do BoB pode ser a salvação do medal....oq o SH foi de decepção esse mod pode ser a redenção.

    PS: a maioria dos modders do MOHAA migrou p/ o Bf....

    isso é indicio de morte do jogo.

  25. #24
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    Originalmente enviada por Nigosky


    isso é indicio de morte do jogo.
    naum pq eu sempre estarei jogando moh:aa!
    eu e minha tnt 2!

  26. #25
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    Originalmente enviada por P.R.E.S
    naum pq eu sempre estarei jogando moh:aa!
    eu e minha tnt 2! Ah, e floodando no HM!!!


    uhauhUAHUHuAHUahUHAUAHuaHauH

    P.R.E.S. "The FlooderMan"

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