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  1. #1
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    ctf_aerospace beta 1

    Meet ctf_aerospace!

    Esse é meu primeiro mapa lançado e eu espero que vocês gostem e aproveitem bem! Eu realmente suei a camisa para criá-lo, e apesar de ter ainda alguns probleminhas, está bom de encher os olhos

    Esse é um mapa estilo CTF, mas melhor do que o "deathmatch" do 2fort e nem tão grande e espaçado quanto o Well. Joguem e julguem!

    Screenshots:










    Maiores informações sobre o mapa, seu desenvolvimento e mais screenshots ainda:
    My portfolio -> Arhurt's level design
    Photobucket map gallery -> Arhurt/ctf_aerospace - Page 1 - Photobucket - Video and Image Hosting
    Development thread -> [WIP] ctf_Aerospace - TF2Maps.net Forums

    Para baixar o mapa:
    TF2Maps.net Forums - Map Downloads - ctf_aerospace_b1
    FPSBANANA > Maps > TF2 > Capture the Flag > ctf_aerospace_b1

    Valeu pela leitura, espero que você baixe o mapa e se divirta com ele tanto quanto eu me diverti ao criá-lo.

    Se você acha ele bom o suficiente para colocá-lo no servidor, fico muito feliz. Se ele for bom mesmo e for para a rotação então, isso seria muito bom mesmo!

    Sugestões, elogios e críticas são muito bem-vindas! Me ajudem a fazer a Beta 2 impecável!

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  3. #2
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    Parabéns Arhurt, ta show o mapa.

    Vamos testar ele no servidor da HM.

  4. #3
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    Gente já faz um tempão desde a última vez que postei aqui!

    Então, o mapa mudou MUITO desde o b1. Espero que gostem do b4:







    Para baixar:
    http://www.fpsbanana.com/maps/73575
    http://forums.tf2maps.net/downloads.php?do=file&id=376

    A lista de mudanças:

    - Added a small building to the side of each hangar with ammo and health.
    - Closed off the path closest to the cliffside by the hangar yard forcing enemies to come by the front of it.
    - Created a small alcove for engineers in front of the Hangar with a Full ammo pack and cover to set up sentries outside.
    - Added a large ramp in front of the hangars to create more varied height gameplay in that area and provide more options for entering the hangar.
    - Added a narrow ramp from the lowest bridge across the chasm to it's roof so players have the option of going up the three paths there as well as going down.
    - Added cover behind the billboards atop the shacks.
    - Added a set of wood planks to the walkways across the chasm to help players manevour without jumping and falling down.
    - Added a small healthkit to the top of the main hangar to help the flying demoman for the great damage they take upon landing.
    - Added a set of props to the side of the spawn exit so that enemies will be less hidden when spawncamping.
    - Moved the planes inside the hangar so that there is more space for engies to place their teleport entrances hidden from enemies.
    - Bug fix: Neither the intel or Stickybombs will be able to hide behind the cliff rocks. The bombs will bounce off and stick to the ground until I find a better fix.
    - Bug fix: Players no more die instantly after falling down from the bridge in the chasm. It's still a deathpit, but there is a chance for a lucky double or rocket-jump.
    - Minor improvements to graphics all around and minor optmization.
    Valeu!

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