[SuspenseMOB] Routine

Padrão [SuspenseMOB] Routine

Quem aí está acompanhando este jogão que está sendo produzido? Trata-se de um survival onde você tem que descobrir o que aconteceu em uma estação lunar e todo mundo sumiu.

Routine is a first person horror exploration game set on an abandoned Moon base. Your job is to find enough data to uncover the truth behind the strange disappearance of everyone stationed on the Lunar Research Station.

• A non linear experience lets you explore any part of the fully open Moon base and find out secrets that other players may not!
    • Be immersed with Full body awareness, Deadzone aiming, no HUD, no health bars or points system... you must run, hide and survive the best you can against what lurks in the base.
    • There are no health packs or multiple lives, in Routine there is a Perma death system that will keep you on the edge!

Link do Jogo
    Alpha Gameplay
    Citação Citando Dalto Ver mensagem
    Fui então doutrinado no espiritismo, li livros do professor xavier, zibia gaspareto, paulo coelho e alan cardeque.

2. # Publicidade
    Publicidade

Padrão

Já dá pra jogar? kkk gostei...

Padrão

Citação Citando Nildo Ver mensagem
    Já dá pra jogar? kkk gostei...
    Não saiu nada ainda. Só dois vídeos, o trailer e esse pre-alpha.
    Citação Citando Dalto Ver mensagem
    Fui então doutrinado no espiritismo, li livros do professor xavier, zibia gaspareto, paulo coelho e alan cardeque.

Padrão

me lembrou system shock
    "The supreme misfortune is when theory outstrips performance." - Leonardo da Vinci
    "A hipocrisia é a homenagem que o vício presta à virtude" - François duc de la Rochefoucauld
    The devil is in the details
    "Be beer, my friend" - Bruse Leer

Compartilhar

Permissões